sâmbătă, 24 octombrie 2009

Fara chef...

IAR... iar e una din zilele alea frumoase in care iti vine sa te dai cu capu' de pereti. Inceput de articol: 00:10 . Intuneric, liniste. Beau de 10 minute dintr-o sticla de 2 litri. Din pacate are doar apa in ea. Mai vorbesc pe mess, mai ma injur cu statusu, mai scriu un articol. Picioarele pe birou, in tricou si pantaloni scurti, ca e cald in casa. Aprind lampa, lampa... lampa cu-cu e plecata in sufragerie. Deci teapa mie. Unde dracu' e lanterna? Stiu ca aberez, deraiat si fara substanta, dar ma chinuie asa de tare talentu' incat mai am putin si o iau razna. Deci scuze voua, cititorilor ( N.B. : da stiu ca prin cititorilor, tocmai am vorbit cu mine la persoana a 2-a... cine dracu mai citeste pe blogu' asta ? e frustrat rau omu' asta) .
Sa revenim la subiect (da la aberatie) si sa va spun ce va propun pentru astazi, pentru saptamana asta, defapt tineti minte toata viata ca... NU EXISTA .
Sa re-revenim la ce ne doare. Ce este viata? Pai, cum ar spune un scriitor : Viata este nimicirea viselor. Si ca bine zice.
Nopti prea lungi: depinde ce intelegi prin nopti prea lungi. Viata poate fi o noapte ...prea lunga. Durerea poate fi o noapte... prea lunga. Fericirea poate fi o noapte... prea scurta. Uneori o noapte tine ca la Pol, sase luni. Si dupa 6 luni lungi de intuneric, de durere si chin, apar alte 6 luni lungi, sau scurte. Cine garanteaza ca vor fi 6 luni de lumina, placere si iubire? Cine imi garanteaza mie ca pacea interioara poate fi gasita doar dupa indelungi rabdari, si teste trecute prin foc? Cine spune ca mi-am ales corect drumul? Nimeni . Imi spun eu. E de ajuns. Sau nu. Deocamdata. Sau niciodata. Pentru vecie. Sau deloc. Habar n-am de ce am spus asta.
Este ora 00:30 . Mai am ceva apa de baut. Ma despart de aberat pentru seara asta. Vreau sa citesc ce am scris. Habar nu am ce e mai sus sau daca am spus ceva coerent. Dar nu corectez.

Viata e nimicirea iluziilor ... 00:32.


Pace!

Un comentariu:

  1. mamaa, da` ce talent :> :x ai si tu niste idei:)) imi place ;;) si ai dreptate :-? si nu nu mai stiu ce sa zic :-? [prea multa engleza pentru o singura zi 8-|] gabitsule >:D<

    RăspundețiȘtergere