marți, 15 decembrie 2009

Articol de bagat...

Sanatate si virtute
S-avem bani s-avem ce ... bea


Ba, deci in urma evenimentelor petrecute de-alungul timpului si a anilor de cand co-exist pe aceasta planeta cu diverse animale am adunat destule chestii pe care vreau sa le bag aici si acum... ca sa nu ma repet, am o bagare de ORGAN pentru fiecare :

1. Persoanele pentru care nu exist decat daca am bani sau au vreo problema. Care nu dau nici buna ziua, doar cand au probleme si vin la mine sa se planga. Va stiti voi ! curve feminine si masculine.
2. Nehalitii de la gara si din centru care vin sa ma intrebe daca vreau camera de filmat, telefon, daca am telefon, daca vand, daca vreau sa cumpar. Ba, vorba lu RYU: si toate ustensilele voastre, eu vreau o FANTA BA.
3. Jegoasa de vanzatoare de la "Vilă" , pe care daca o intreb cat costa ceva incepe sa urle si sa se isterizeze.
4. Nespalatii care ma injura si dupa ce raman cu buza umflata (la propriu) ma intreaba de ce ma iau de ei.
5. Handicapatii pe care ii ajut mereu dar cand sunt bolnav la pat cu febra 40 imi spun ca nu ii ajut cand au nevoie de mine.
6. Prietenii asa zisi prieteni care nu merita decat... ceva de marimea unei sticle de Fanta.
7. Nu in ultimul rand toti cocalarii si toate pizdele fitoase, pitipoance, imbracate in roz bombon si negru deschis. Care s-au fardat la ochi sa nu se vada vanataile facute de parinti. Aurolacilor. Stati pe mess cu salamu in gat si painea veche de 5 zile in mana.

La final : IMI BAG ... FANTA ! ADIO.

P.S. : ninge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu