duminică, 4 aprilie 2010

'tuţi Paştilii mătii!



V-a fost dor de mine?

Ba si taci ca o venit Pastilii ! Ma scol eu exasperat de numarul mesajelor si a telefoanelor primite si ma uit la ceas: 10:21. PTUUU DRACE! Ce m-am trezit asa devreme? Imi dau eu seama ca e Pastele, ma scol din pat, ma imbrac si alte chestii neinteresante dupa care ies afara. Ce aud? Un vecin il striga pe altul:"BAAaaa vin-o incoa' si zi Hristos a inviat fir-ai al dracu' sa fii !" . Ba ce vecini boemi am... pe principiul "al dracului popa" s-au injurat astia toata ziulica.
Si ca sa nu fie un articol in care sa nu-mi bag eu ceva in cineva sau ceva, au dat-o pe muzica. Ba si chiuie una a dracului sa fie, de m-a bagat in sperieti. Asta ori s-a operat de amigdalita, ori are de gand. Prea e data dracu' , tremura si boxele date la maxim cand tipa ea. Presarate printre tipete si melodii "salamice" de jale, urmatoarele versuri : "Am nevasta de valoare/Nici in PULA nu ma doare". Moare Eminescu, ce sa mai!
Si fiindca nu sunt un tip vulgar, imi bag PULA in tara asta. Mi-e jena ba, ca astia o saptamana fac foamea, si parca totul e ca sa nu pot dormi eu linistit in seara asta. Si faza e ca e plin de d-astia... si nu mai MOR!
In alta ordine de idei, anul asta a fost o iarba tanara, zvelta si sanatoasa, din care multi s-au hranit azi cu placere. Dar cum orice sarbatoare tine 3 zile, va zic: pasteti fericiti in continuare!
La ce pula mea sa vorbesc despre insemnatatea religioasa a Pastelui? Cand multi ati uitat si m-ati injura daca as zice ceva. Ce PULA MEA BA! Aveti vacanta? Mancati ca porcii (noroc ca e la moda cu mielu' de Paste) ? Aveti "scuza" sa va faceti muci? Hai fututi Pastele matii de popor! Macar sunt frustrat pe pula mea! Si injur cat vreau! (Asta ca raspuns la posibilele reclamatii) Si da dracu' un comentariu ca nu mori! 'Ti-ai dracu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu