duminică, 26 iulie 2009

Revenit

Salutare dragi telespectatori. Dupa un week-end la Cheia, de vineri pana duminica, cu un cort, gratar la greu, bere, vin si fotbal, am decis sa fac o cale intoarsa, acasa. Intru pe aceeasi usa, in aceeasi casa, cu acelasi praf pe mobila, aceeasi vecini, cu manele la maxim, acelasi motan care doarme pe presul de la intrare, acelasi dormitor unde ma dau eu acum cu -si anume- capul de pereti ca sa scot doua idei la postarea asta.
De saptamana trecuta -adica de cand am venit de la munte- nu am scris, pentru ca nu am simtit ca sunt inspirat sa scriu ceva... aiurea, nici acum nu ma simt inspirat, dar sper ca prezentand aici 2,3 chestii va aparea in sfarsit si la mine efectul de catarshis... ca voi refula banalitatea asta de "vacanta mare" in care plictiseala ma omoara mai rau decat un 2 sau 3 pus pe nedrept.
Ca si cum nu era destul, am si insomnii... pai, frate, din moment ce vecinii, niste betivani notorii, dau muzica la maxim de noaptea pana dimineata. Inteleg, ei au scapat de o grija si la ei nu e cald, din moment ce acum 2 zile si-au spart geamurile, paharele si au scos usile din balamale... Logic, la ei ar fi chiar curent, ca stau si la casa, dar pe caldura asta e perfect... ce tara dom'le . Cum pot unii azi sa moara de foame si la prima suta de mii facuta sa bage muzica la maxim si sa bea pana cand le crapa creierul... e logic, ca pe mine ma apuca nervii si , ce sa scriu pe blog? PROSTII...


Oricum, am sa va recomand melodia zilei, chiar foarte frumoasa, cu un videoclip sugestiv.

Veritasaga-Cer senin

"Pace, celor care trag ca sa-si faca o viata, s-aveti un cer senin in fata!"

Un comentariu: